Administrateur (bouw en vastgoed)

Zoek jij een zelfstandige functie als administrateur waar jij van a tot z in de ontwikkeling en realisatie betrokken bent? Lees dan snel verder!

Bedrijfsprofiel FIT Real Estate BV is een bouw en vastgoedonderneming die het belangrijk vind om gebouwen te realiseren die kwaliteit uitstralen en passen bij de wensen en eisen van de eindgebruiker. Onze slogan is niet voor niets ‘’Brengt gebruikerswensen bij elkaar”. De aanpak van FIT Real Estate BV kenmerkt zich door ontwikkeling, engineering, realisatie en beheer van vastgoed vanuit ons kantoor op Strijp S, Eindhoven, te organiseren en daarmee het complete overzicht van het project te bewaken. We geloven dat woorden alleen niet genoeg zijn om iets te veranderen. Uiteindelijk gaat het erom wat je in de praktijk doet.

Wie ben jij? Als financieel administrateur heb je een initiërende en adviserende rol naar het management. Je houdt je bezig met de boekhouding en het opstellen en verzorgen financiële rapportages, jaarafsluitingen en jaarrekeningen voor verschillende administraties. Het doel is, om samen een forecast te maken voor de komende 6-12 maanden. In deze rol rapporteer je aan het management en krijg je de kans om je deze rol je eigen te maken en hierin verantwoordelijkheid te nemen.

Hoe ziet de functie van administrateur eruit? Als administrateur beheers je de financiële administratie van verschillende projecten en werkmaatschappijen. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Zorgdragen voor de projectadministratie van verschillende projecten.
  • Bewaken van het financieel proces en opstellen van periodieke rapportages en liquiditeitsprognoses.
  • Fungeren als professioneel gesprekspartner met de accountant en management.
  • Verantwoordelijk voor het opstellen van projectprognoses.
  • Signaleren van afwijkingen en informeren van management hierover.
  • Opstellen van cash-flow prognoses.
  • Beheersen van projectrisico’s (in kaart brengen en monitoren).
  • Initiëren en optimalisering van automatisering en werkprocessen.
  • Aanmaken en up-to-date houden van projectadministratie.
  • Controleren en inboeken van inkoop en verkoopfacturen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over een relevante afgeronde MBO/HBO opleiding.
  • Ervaring bij een ontwikkelende aannemer is een pré.
  • Je hebt actuele kennis van financiële software toepassingen (Exact / AFAS).
  • Je bent accuraat, flexibel en punctueel.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en communiceert helder zowel intern als extern.

Wat kun je verwachten en wat bieden we je?

  • Een uitdagende gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid! Je krijgt de beschikking over een laptop en telefoon.
  • Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Aantal uren per week: 24-32.
  • Een mooie rol in een zelfstandig team van een bouw- en vastgoedonderneming die kansen ziet waar anderen ze laten liggen en de ambitie heeft om nog verder te groeien.

    Interesse?

    Heb je interesse in deze vacature? Stuur ons je CV en we nemen contact met je op.
    Solliciteer!

    Brengt gebruikerswensen bij elkaar